söndag 9 juni 2013

Rasmus Kellerman - Five Years From Now

Tiden går och den går fort. Nu när skolan är slut börjar det riktiga arbetet. Nu kan jag satsa stenhårt på mitt mål. Det har gått upp och ner med säljandet av mina ägodelar, men det går i alla fall. Den senaste månaden har jag bara investerat i en fin liten klänning att ha på universitetssittningar. Däremot har jag blivit av med porslin, kläder, och litteratur. Det är alltid lättare att sälja möbler och inredning, men det har jag inte så mycket av eftersom jag sålde av det mesta innan jag flyttade till mitt lilla korridorsrum. Ett par lampor och en hurts som jag behöver nu, men som jag tänkte sälja innan jag far iväg på mitt livs resa. För det är det det här börjar utvecklas till. Jag kallar den till och med för "The Journey", när stoppen bara blir fler och fler.

Svårare är det att sälja småsaker som smycken, böcker, filmer, prydnadssaker etc. Tänkte boka in mig på lite loppisar i sommar. Sedan har jag hittat en loppisapp som jag tänkte testa på. On The Flea.

Det här ska gå vägen! Jag är motiverad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar