söndag 30 september 2012

Come Home - Little Dragon

En snabb liten uppdatering. Imorgon lämnar jag Auckland för Australien, Melbourne, Great Ocean Road, campingliv, Sydney och värme!

Min huvudsakliga anledning till att Ã¥ka till Australien var för att träffa min vän Haydon, som jag var fadder Ã¥t när han gjorde sitt utbyte i Örebro. Men det hela utvecklades till en campingresa med tre andra utbytesstudenter. De första dagarna kommer jag spendera i Melbourne, njuta av denna underbara stad och ta igen för förlorad tid. PÃ¥ fredag lämnar jag och Haydon Melbourne för Great Ocean Road där vi möter upp mina vänner för campingliv upp till Sydney. 

Ja jag har ju mid-term break just nu, ifall det var någon som undrade. Kommer hem igen den 14:e october med massa bilder!

Great Ocean Road (http://www.gorgetaways.com.au/)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar