måndag 22 april 2013

Quest - Vondelpark

Hej hopp!
Nu var det dags för en in- och ut-lista. Det har inte gått alltför bra sen senast.
En inplanerad återträffsresa och ett par pinsamt slitna skor har satt käppar i hjulen.
Min resa till Amsterdam för att träffa mina kära vänner från mitt utbyte i Nya Zeeland gav mig så sjukt mycket energi och motivation till att fortsätta i den riktningen jag nu går i. Ibland känns det som om det sätts större krav på mig att relatera till andra än att andra ska relatera till mina tankegångar. Det är helt okej, men ibland blir det tröttsamt och ensamt. Ibland ifrågasätter jag mig själv alltför mycket. Mest för att jag tror att folk tycker att jag är naiv eller för att de tror att det här är en fixidé. Men faktum är att jag aldrig har varit så fokuserad eller medveten om min livsstil som jag är nu.

In (2):
En liten minnesring från Amsterdam
Sneakers

Ut (2):
En klänning (Tradera)
Ett halsband (Facebook)
Tårtkupa (Facebook)

Jag har även börjat tänka på vad jag vill göra med min extremt breda utbildning i Media- och Kommunikationsvetenskap och jag har lite idéer. Men inget jag tänkte dela med mig av här. Inte ännu i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar